Šveices firma "Mammut Sports Group AG" pārdevusi Toko zīmolu, ieskaitot visas tā darbības un produktus, jaunam, Norvēģijas uzņēmuma "Swix Sport AS" meitasuzņēmumam, un darījums stāsies spēkā ar 2010.gada 1.septembri. Veicot šo soli, Mammut Sports Group uzsver savu nodomu koncentrēties tikai uz outdoor sporta tirgu un tās galveno zīmolu Mammut.
"Mammut zīmolam pēdējos gados ir bijusi strauja izaugsme un nākotnes pasaules paplašināšanas izaicinājumi prasa mūsu papildus centienus un tas ir šā darījuma galvenais faktors", informē Mammut Sport Group AG izpilddirektors Rolf G.Schmid.
TOKO zīmolam, kas ieņem vadošās pozīcijas Centrālajā Eiropā, ir senas tradīcijas, slēpošanas inventāra smērēšanai un tas šodien piedāvā plašu Šveices kvalitātes slēpošanas vasku, apstrādes rīku un kopšanas līdzekļu klāstu priekš vislabākajiem sasniegumiem. Zīmola logotips ar dzelteno un melno krāsu ir ļoti labi zināms visiem starptautiskajos slēpošanas un snovborda tirgos. TOKO veido apmēram 5 % no Mammut sporta grupas gada apgrozījuma.
Pēc pirkuma Toko saglabās Šveices identitāti un Swix Sport AS veiks divu zīmolu stratēģijas ar atsevišķu produktu portfeļiem un izplatīšanas kanāliem. Abi zīmoli, gan Toko, gan Swix, gūs labumu no kolektīvā ieguldījuma produktu attīstībā, ražošanā un loģistikā. "Toko vadošā pozīcija Centrālajā Eiropā un spēcīgā klātbūtne kalnu slēpošanas un snovborda tirgos, kopā ar mūsu koncentrēšanos uz distanču slēpošanu ir lieliska savienība lai nākotnē piedāvātu jaunus un izcilus produktus," saka Swix Sport AS izpilddirektors Ulf Bjerknes.
Swix, kā jaunā zīmola īpašnieks pārņems visu Toko komandu un nodarbosies ar Toko uzņēmējdarbību ārpus Altstätten (Šveice), kur bija Toko iepriekšējā mājvieta. Pašreizējais Toko zīmola vadītājs, Thorsten Walter, vadīs jauno uzņēmumu ar nosaukumu "Toko Swix Sport AG". "Mēs esam ļoti apmierināti, ka "Swix Sport AS" personā Toko ir atradis jaunu īpašnieku, kas pārzin šo biznesu ar visu sirdi un spēs izmantot it visu, ko mēs esam izveidojuši vairāku gadu garumā," norāda, Rolf G.Schmid. Ir svarīgi atzīt, ka Toko saglabās savu neatkarību un identitāti. Toko mārketinga aktivitātes turpinās būt atsevišķas no Swix.
Toko firmas Vesspo personā jau vairākus gadus ir arī LSS atbalstītājs un konkrēti divas iepriekšējās sezonas atbalstīja Latvijas kalnu slēpošanu un izlasi ar Toko produktiem, kā arī pagājušajā sezonā arī snovbordistu Tomu Vasinu, kur Toko speciālistiem bija liels nopelns dēļu sagatavošanas zinību apguvē.
|